flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Лохвицький районний суд Полтавської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади секретаря канцелярії Лохвицького районного суду Полтавської області.

25 вересня 2017, 16:18

ОГОЛОШЕННЯ

«Лохвицький  районний суд Полтавської області  оголошує конкурс на заміщення вакантної посади секретаря канцелярії Лохвицького районного суду Полтавської області.

Посадові обов’язки:

Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.

Веде номенклатурні справи суду.

Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів.

Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.

Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ.

Веде контрольні та зведені контрольні виконавчі провадження.

Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби.

Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.

Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ.

Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду.

Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.

Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.

 Постійно підвищує рівень своєї професійної компетентності.

Виконує інші доручення судді, керівника апарату суду, помічника судді, що стосуються організації розгляду судових справ.

           

Посадовий оклад - 2000 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премій.

            Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі повинна мати вищу освіту за спеціальністю "Правознавство" з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста, без вимог щодо стажу роботи.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 2, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5)  оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого  посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) оригінали інших документів для підтвердження відповідності умовам конкурсу в разі проведення закритого конкурсу;

8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Документи необхідно подати до Лохвицького районного суду Полтавської області на протязі 18 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби. За додатковою інформацією звертатися до адміністратора під час проведення конкурсу, телефон (05356) 3-13-45 або ж на адресу електронної пошти  inbox@lh.pl.court.gov.ua»

 

 

 

Керівник апарату

Лохвицького районного суду                                                                               В.Г.Петренко